(0) 0.00 PLN
 
Twoje konto
 
  
+48 570 463 326
poczta@fifisklep.pl
 
 
 
 

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

[BANER-WZ]

Zwroty
Informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy

1. Osobom dokonującym zakupu na www.fifisklep.pl przysługuje  prawo do odstąpienia umowy (zwrotu towaru) w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin 14 dni, w którym mogą Państwo odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym objęli Państwo produkt w posiadanie.

2.
 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.

3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy poinformować sprzedawcę Laur Agata Markiewcz ( FIFI SKLEP) Jaśkowice Legnickie 50d 59-216 Kunice, adres e-mail poczta@fifisklep.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznaczego oświadczenia ( np. pismo wysłane pocztą lub e-mail. 

4. Osoba zwracająca produkt zakupiony w sklepie www.fifisklep.pl powinna wypełnić formularz zwrotu stanowiący załącznik i przesłać go razem ze zwracanym produktem bądź drogą mailową, jednak nie jest to obowiązkowe. Można również złożyć pisemne oświadczenie o zwracanych produktach.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

  6. W przypadku odstąpienia od całej umowy czyli zwrotu całego zamówienia, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy bezpośrednio na konto bankowe, wskazane przez Państwa w formularzu zwrotu lub w taki sam sposób jak została dokonana płatność.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

 8. Proszę odesłać nam towar na adres: Fifi Sklep Jaśkowice Legnickie 50d 59-216 Kunice natychmiastowo, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

9. W przypadku zwrotu części zamówienia, koszty przesyłki nie są zwracane.

10. Zwrot powinien być odesłany w naszym opakowaniu, a każdy niepasujący zwracany produkt nie powinien nosić sladów użytkowania oraz musi posiadać metkę.

11. Do każdego zwrotu kupujący ma obowiązek załączyć paragon lub dowód zakupu.

 

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA

formularz_zwrotu1.pdf

OŚWIADCZENIE O UTRACIE PARAGONU DO POBRANIA
osswiadczenie_o_utracie_paragonu.pdf




 

Wymiana i Reklamacje 

Wymiana

Możliwa jest wymiana zakupionego towaru wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy,a następnie złożenia i opłacenia nowego, odrębnego zamówienia.

 

Reklamacja produktu

Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@fifisklep.pl lub pisemnie na adres:Jaśkowice Legnickie 50d, 59-216 Kunice .

Reklamacje uwzględniane są do 2 miesięcy od daty zakupu, jeśli towar posiada znaki bardzo intensywnego użytkowania, reklamacje nie sa uwzględniane, gdyż jest to odzież.
Reklamacje uwzględniamy na podstawie pismenego oswiadczenia z informacją o wadach jakie nastąpiły.

W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Jaśkowice Legnickie 50d, 59-216 Kunice 

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
Produkt, którego dotyczy reklamacja odeślij na adres:

Jaśkowice Legnickie 50D
59-216 Kunice 
(koszt przesyłki ponosi osoba, ktora wzięła produkt w posiadanie)


FORMULARZ REKLAMACJI DO POBRANIA
formularz_reklamacyjny.pdf


 

 

 

NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE



 OBSERWUJ NAS NA FACEBOOKU
DOŁĄCZ DO NASZEJ SPOŁECZNOŚCI 🔥

Otrzymuj informacje o promocjach jako pierwsza!
Czekamy na Ciebie !
Obserwuj nas!
 BEZPŁATNA DOSTAWA
PRZY ZAMÓWIENIU POWYŻEJ 300 PLN
Pracujemy od poniedziałku do piątku
8:00-15:00

Kontakt z nami:
+48 570 463 326
  KONTAKT
FIFISKLEP.PL
Jaśkowice Legnickie 50D
59-216 Kunice
+48 570 463 326
poczta@fifisklep.pl
© 2021 fifisklep.pl     Oprogramowanie sklepu internetowego web-market.pl
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności