Zwroty
Informacje dotyczące prawa do odstąpienia od umowy
- Osobom dokonującym zakupu na www.fifisklep.pl przysługuje prawo do odstąpienia umowy (zwrotu towaru) w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin 14 dni, w którym mogą Państwo odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym objęli Państwo produkt w posiadanie.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towaru.
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, wystarczy poinformować sprzedawcę Laur Agata Markiewcz ( FIFI SKLEP) Jaśkowice Legnickie 50d 59-216 Kunice, adres e-mail poczta@fifisklep.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznaczego oświadczenia ( np. pismo wysłane pocztą lub e-mail.
- Osoba zwracająca produkt zakupiony w sklepie www.fifisklep.pl powinna wypełnić formularz zwrotu stanowiący załącznik i przesłać go razem ze zwracanym produktem bądź drogą mailową, jednak nie jest to obowiązkowe. Można również złożyć pisemne oświadczenie o zwracanych produktach.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od całej umowy czyli zwrotu całego zamówienia, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy bezpośrednio na konto bankowe, wskazane przez Państwa w formularzu zwrotu lub w taki sam sposób jak została dokonana płatność.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- Proszę odesłać nam towar na adres: Fifi Sklep Jaśkowice Legnickie 50d 59-216 Kunice natychmiastowo, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- W przypadku zwrotu części zamówienia, koszty przesyłki nie są zwracane.
- Zwrot powinien być odesłany w naszym opakowaniu, a każdy niepasujący zwracany produkt nie powinien nosić sladów użytkowania oraz musi posiadać metkę.
- Do każdego zwrotu kupujący ma obowiązek załączyć paragon lub dowód zakupu.
Wymiana i reklamacje
Wymiana
Możliwa jest wymiana zakupionego towaru wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy, a następnie złożenia i opłacenia nowego, odrębnego zamówienia.
Reklamacja produktu
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@fifisklep.pl lub pisemnie na adres:Jaśkowice Legnickie 50d, 59-216 Kunice.
Reklamacje uwzględniane są do 2 miesięcy od daty zakupu, jeśli towar posiada znaki bardzo intensywnego użytkowania, reklamacje nie są uwzględniane, gdyż jest to odzież.
Reklamacje uwzględniamy na podstawie pisemnego oświadczenia z informacją o wadach jakie nastąpiły.
W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Jaśkowice Legnickie 50d, 59-216 Kunice
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
Produkt, którego dotyczy reklamacja odeślij na adres:
Jaśkowice Legnickie 50D
59-216 Kunice
(koszt przesyłki ponosi osoba, która wzięła produkt w posiadanie)