Wymiana
Możliwa jest wymiana zakupionego towaru wyłącznie poprzez skorzystanie z procedury odstąpienia od umowy,a następnie złożenia i opłacenia nowego, odrębnego zamówienia.
Reklamacja produktu
Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: poczta@fifisklep.pl lub pisemnie na adres:Jaśkowice Legnickie 50d, 59-216 Kunice .
Reklamacje uwzględniane są do 2 miesięcy od daty zakupu, jeśli towar posiada znaki bardzo intensywnego użytkowania, reklamacje nie sa uwzględniane, gdyż jest to odzież.
Reklamacje uwzględniamy na podstawie pismenego oswiadczenia z informacją o wadach jakie nastąpiły.
W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: Jaśkowice Legnickie 50d, 59-216 Kunice
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
Produkt, którego dotyczy reklamacja odeślij na adres: